Fryay

neděle 2. července 2017

Čtvrtky a pátky jsem si naplánovala volno. Jak už jsem psala minule, dohodli jsme se v práci, že tam budu chodit jen 3 dny v týdnu, a tak to také dodržuji. Tentokrát nám ale ochořela Adélka, a tak jsem byla požádána, jestli bych i tak nemohla nějakou práci udělat.



V pátek jsem však měla jsem naplánované dvě věci. V 9:00 promoci mého bráchy Vojty v Rudolfinu a v 13:00 pohovor (ze kterého se doteď lehce třesu, ale kdyby to vyšlo, byla by to skvělá výzva). Mezitím a potom jsem si vyhradila chvilku na práci. Bohužel první kavárna, kam jsem zapadla disponovala velice pomalým wi-fi připojením (ale na druhou stranu velice chutnou kávou). Tak jsem teda lupla espresso na ex a běžela do kanceláře. Tam jsem zůstala hodinu a běžela pohovor. Potom jsem se přemístila za mamkou, bráchou a dědou na promoční oběd, po kterém následovala návštěva dědy a babičky, kde jsem se konečně zašila s počítačem a mohla nerušeně pracovat.


Udělala jsem asi půlku kampaně a už mě zase "vyháněli". Přesunula jsem se tedy na Anděl do Starbucks, protože mě nenapadlo lepší místo, kde by v tu chvíli nemuselo být tolik lidí. Ano, vím, že je zde Kavárna, co hledá jméno, ale obávala jsem se návalu lidí, kteří si zde půjdou v pátek po práci vychutnat pár doušků bílého či červeného vína. Tak jsem si tedy dala další espresso (néé tak skvělé jako v první kavárně), a pracovala, dokud nepřijel Honza.

Byli jsme totiž domluvení, že něco podnikneme. To něco bylo vydat se do parku u Rudolfina, sednout si na lavičku a jen si užívat páteční teplý podvečer. Honza dostal za státnice doutník, a tak si pokuřoval na lavičce. Já jsem si jen užívala, že je příjemně a že nic nemusím. Vyfotili jsme u toho i pár fotek.

Nakonec to dopadlo tak, že jsme se rozhodli udělat malý okruh přes most, podél pobřeží ke Karlovu mostu, po něm zase zpátky a nakonec úplně zpátky k autu. Ten večer, nevím co se stalo, ale bylo tak nádherné nebe, že z toho máme snad milion fotek. Cítili jsme se trochu jako turisté ve vlastním městě a bylo to strašně fajn! Určitě doporučuji takové malé, spontánní výlety vám všem! 

Zároveň jsme se rozhodli, že se příští týden vydáme do Berlína, na což se neskutečně těším! Zítra mám v plánu vyhledat nějaké tipy na místa, která navštívit (i když jsem tak byla už 2x, ráda bych navštívila zase nějaká nová, netradiční místa a kavárny). Ráda bych navštívila nějaké super burger místa, sekáče, kavárny a třeba i trhy, přemýšlíme ale také o nějakém baru na večer. Pokud máte vy nějaké zaručené tipy, sem s nimi! Já se nemůžu dočkat. Určitě vám z toho napíši článek!

Zatím se mějte krásně :)






2 komentáře:

  1. Pokud bude hezky, zkuste navstivit Wansee :) A pry je krasna i Berlin zoo, ja bohuzel uvnitr jeste nebyla :) Jinak uzasne tipy na Berlin, tak mrkni na web http://www.iheartberlin.de
    Uzijte si to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky.:) Kam v Berlíně bohužel neporadím, ještě jsem tam nebyla.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)